Pagina's

Tip

Met een klik op de foto wordt deze vergroot, met 2x klik zelfs bijna paginagroot!

dinsdag 11 mei 2010

Jeanne D'Arc Living



Aan het einde van de maand komt het nieuwe exemplaar van Jeanne D’Arc Living weer uit. Er zijn inmiddels al meer exemplaren in het Engels dan in het Deens uitgegeven. Heerlijk dat je het magazine nu ook kunt lezen (al is mijn Engels nu ook weer niet zo goed) maar de Deense versie had toch ook wel iets, het religieuze, het mystieke, mooie verstilde foto’s met een tekst die je er dan zelf bij kon verzinnen. Die mooie sobere sfeer. Ik weet nog wel dat ik het eerste voorwoord in het Engels las en toen was het toch anders, het beetje zweverige werd toen zwart op wit neergezet en dan heeft het toch iets van zijn egards verloren. Dat neemt niet weg dat ik het magazine niet van A tot Z (en van foto tot foto) doorneem, daar is het gewoon te mooi voor. Maar toch…

10 opmerkingen:

  1. Gewoon niet lezen dan is het hetzelfde ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb alleen de Engelse versies hier liggen, daarvoor had ik (helaas) nog nooit van de JDL gehoord! Maar vind het aanwinst.....
    Wens je een fijne dag Claudia
    doei doei

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En te bestellen bij mij...................hahahhahahhaha!!!

    Fijne dag lieve Claudia..........jij krijgt hem zo wie zo opgestuurd hoor!!

    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de Engelse versie juist zo leuk, ik mag ook graag in de woonbladen iets kunnen lezen. Zo zie je maar dat iedereen dit weer anders ervaart.
    Maar het is iedere keer weer genieten.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik snap wat je bedoelt maar toch lees ik liever i.p.v dat ik moest gokken....haha.......
    Nog even geduld en dat is het weer genieten geblazen.....
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. yep me too...ik wil weten wat de geheimen zijn ;)

    groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, ik denk dat ik hem ook weer eens koop. Ik koop al zoveel....

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben het wel met je eens hoor. Het mysterieuze (onbereikbare) is eraf. Maar ik spit hem helemaal door hoor, vind het een prachtig blad.
    Ik heb zaterdag nog een paar rommelmarkten op ouddorp en in de Oostdijk (goedereede) is er een brocante verkoop bij hoeve kortstaart, dus ik weet niet of ik het haal om in Nieuwe Tonge bij de emaille verkoop te kijken. Wie weet. Wel hartelijk bedankt voor de tip, in ieder geval.
    Lieve groet van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben veeeeel te nieuwsgierig. Dus dan is het wel lekker om in ieder geval de tekst erbij te kunnen begrijpen.
    Alles overtikken in google translate was trouwens ook zoooooo arbeidsintensief. :o))))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Claudia,

    Ik heb hem ook net ontdekt. Een blad wat je steeds weer pakt... Prachtige foto´s en een boel inspriratie!

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen