Pagina's

Tip

Met een klik op de foto wordt deze vergroot, met 2x klik zelfs bijna paginagroot!

donderdag 6 mei 2010

Happy 101 award



Ik ben er helemaal stil van, gelukkig dat het gisteren voor mij woordenloze woensdag was. Dank je, dank je, dank je wel lieve Herma van het blog Goud of Zilver (http://hermaborkent.blogspot.com/)

Het is de bedoeling dat ik 10 zaken vertel waar ik vrolijk van word:

1. Mijn meiden, ze weten nog niet dat ze een plaatsje op mijn blog gekregen hebben.



2. Mijn man



3. Jo-Ann en Teun, onze pony’s, omdat ze mijn meiden gelukkig maken en mij altijd vrolijk gedag zeggen als ik terugkom van weggeweest.



4. Hansje, vernoemd naar mijn veel te jong overleden vader, omdat ik hem zelf met het flesje heb grootgebracht.



5. Mijn zussen, omdat we samen zoveel hebben meegemaakt.



6. Mijn huis, mijn plek onder de zon.



7. Mijn auto, niet echt ladylike, vind ook alleen deze echt geweldig.



8. Mijn boeken, zo’n drie per week.



9. Pas ontdekt, haken, met de haaknaalden van mijn moeder; Ontspanning ten top!



10. Jullie, van jullie leuke stukjes tot jullie lieve reacties.


Ik geef de award door aan:

1. Ingrid van Home&Lifestyle, ze maakt zulke sfeervolle foto’s
2. Nieneke van In ons huis, ze heeft een heel spontaan blog.
3. Helena van Passione Helena, vanwege de schitterende foto’s
4. Ilse van What’s up omdat ze zo goed voor haar mening durft uit te komen.
5. Hetty van Faire un Songe omdat ze haar huis zo mooi heeft ingericht.
6. Heidi van La Flotte, ze maakt werkelijk de schitterendste dingen.
7. Janet van Details maakt werkelijk schitterende foto’s
8. Sylvia van Villa Extra, door Sylvia ben ik voor het eerst op een blog terecht gekomen en ze heeft een hele mooie rapportage van mijn winkeltje gemaakt: http://villaextra.blogspot.com/search/label/Bo%20Butiek
9. Margarita van Stipje, ook weer voor de mooie foto’s die ze met ons deelt
10. Jij, omdat ik iedere dag weer geniet van jullie stukje en foto’s

Madelon, Ria en Esther hebben de award al gekregen, anders hadden ze ook bij mij in het lijstje gestaan.

25 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Claudia,
    Gefeliciteerd met je award!!! (enne lief dat je hem ook aan mij door had willen geven!!!!!) Ik vind dit zo leuk juist omdat je hele andere dingen hoort over iemand. Zo wisten wij natuurlijk niet dat je maar liefst 3 boeken per week leest (WOW!!! ik wou dat ik daar eens de tijd voor nam maar dat doe ik alleen in vakantie's!). Je auto, tja die is gewoon te gek natuurlijk. Je zussen, wat fijn om te zien volgens mij hebben jullie een hele goede band!! Mooie meiden ook, aah zo kan ik wel even doorgaan.
    Dank voor het delen, en voor je gezelligheid en je openheid.
    Fijne dag,
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou je hebt hem verdiend vind ik.
    Wat fijn he als je zoveel lieve mensen om je heen hebt.
    En ik vind het met bloggen ook zo, ook al ken je de mensen niet persoonlijk, toch kunnen bepaalde dingen je echt raken of opbeuren.

    Liefs Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat we even mee mochten genieten van jou
    vrolijkheidsmomenten!
    Geniet er van!
    Nog een fijne dag, lieve groet Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,hoi,gefeliciteerd met je award,dubbel en dwars verdiend,mooi dat we om je 10 momenten mochten mee genieten.

    Hele fijne dag vandaag,lieve gr van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O ja en jij natuurlijk GEFELICITEERD met jouw award !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahhhhh dank je dank je lief lief lief !!!
    O ik goed voor mijn mening durf uit te komen? hahaaaa dat durf ik helemaal niet alleen ik kan mijn mond nooit houden , veeeeel te impulsief , zijn er nog regels aan verbonden aan de award? Moet ik dan ook foto's plaatsen ? Enne ik schaam me diep , diep , diep dat ik je blog nog niet heb toegevoegd aan mijn lijst te volgen blogs en dat ga ik eerst doen....
    dank je xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Claudia, van harte met je award en wat leuk om in woord en beeld te zien en te horen wat je gelukkig maakt. Ik zag nu de post staan van even terug waarin je schreef waarheen de weg 'lijd' en alle moeilijkheden die je tot nu toe op deze weg bent tegengekomen. Ja...en dan soms is de rek er even helemaal uit, dan wordt alles even te veel. Gelukkig heb je ook heel veel Geluk om je heen, je lieve man en prachtige dochters. Je zussen (zo'n leuke foto) een heerlijk plekje om te wonen (prachtige tuin) en zoveel meer.
    Ik hoop dat je je gauw weer iets beterder voelt lieve meis.
    Een lieve groet van Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Claudia,
    Gefeliciteerd met je award en dank je wel voor de nominatie.
    Ik zal er binnenkort even voor gaan zitten en een post aan wijden.

    Leuk om over jou iets meer te lezen, leuke foto's trouwens..
    Mooie mensen heb je om je heen.
    En een super huis..
    Lieve groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Claudia,

    Jij natuurlijk van harte gefeliciteerd met je Award!Jij hebt hem dubbel en dwars verdiend! Wat een verassing mezelf te vinden in je lijstje van doorgeef Award...Dankjewel, wat lief! Is het de bedoeling dat ik de Award overneem en ook 10 punten van mijzelf onder de aandacht breng?

    Erg leuk om te zien wat jouw'n 10 aandachtspunten zijn! Geniet van je trots!

    Fijne dag,
    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je award. Wat heb je er een prachige post van gemaakt. Mooie foto's van je kinderen! En wat een prachtig huis waar jullie in wonen. Ik lees ook zo graag, kan helemaal in een verhaal zitten, heerlijk gewoon. En de zussen foto is geweldig, wat fijn dat jullie het goed met elkaar kunnen vinden.
    Het was heel erg leuk om te lezen en te zien waar jij blij van wordt. Dank je wel ook voor het doorgeven. hartstikke lief.
    Ennuhhh als je eens langs Goeree rijdt, 3x toeteren en ik ga zo een rondje mee in die prachtige auto.
    Lieve groet van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Claudia.....nou je verdiend hem hoor!!

    Je hebt er echt wat leuks van gemaakt !!

    Leuk nu weten we weer wat meer van je !!

    En lief dat je hem ook aan mij wilde doorgeven...je bent een schat !!!

    Gezellige dag !!! lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je award. fijn om te zien waar jij blij van wordt. Wat een mooi huis en met die mooie buxus ervoor, prachtig. H Gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk joh, G*E*F*E*L*I*C*I*T*E*E*R*D

    gr. susi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat super lief van je.
    heel erg bedankt hoor.
    en jij ook van harte met je Award en wat heb je die 10 mooiste dingen prachtig neer gezet.
    ik wens je een hele fijne dag
    liefs Stip

    BeantwoordenVerwijderen
  15. dank je wel claudia, ik moet eens kijken of het lukt de award te verslepen want ben geen held in die dingen!! Wat heb je er een werk van gemaakt en wat heb je veel om trots op te zijn! geniet ervan !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. die autooooooooooooooooooooooooooooooooo...*doing*


    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je award. En het eerste waar ik aan moest denken toen ik de foto van je dochters zag was Romy schneider, met die kuiltjes. Mooie meiden. En je hebt genoeg om trots op te zijn.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Claudia,

    Ben een beetje overdonderd,maar uuh wat houd de award precies in??

    Groetjes,Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nee maar! Ben jij met Louis van Gaal getrouwd??? Of is het z'n broer, dat kan ook natuurlijk... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd Claudia,
    en wat leuk gedaan om ze meer van je te weten te komen door je foto's. En weten je dochters inmiddels dat ze bovenaan de lijst prijken :o) Wat een stukken! LEUK

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Claudia.
    Van harte met je award.
    Had net je vorige post ook doorgelezen en nu deze. Dus ik vind dat je hem dubbel en dwars verdiend.
    En je hebt erg leuke dingen waar je vrolijk van wordt.
    En...knappe dochters hoor.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nog effe. Zag je reactie bij Madelief. Ik snapte hem meteen, want mijn zus is getrouwd met de broer van m'n man. Hoe vin je die!
    ('t is bijna incest haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey Claudia,
    Ik zal er even over nadenken,maar buiten dat vind ik het wel heel lief van je,in ieder geval bedankt,wat ik dan ook besluit.
    Ik laat het je nog even weten.
    Groetjes,Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Claudia
    Even naar aanleiding van je reactie wat een swap is..het is eigenlijk gewoon een ruil, Annemiek vindt mijn hartjes leuk en ik haar kaartjes..dus hebben we wat voor elkaar gemaakt! Blijkbaar gebeurt het wel meer in blogland maar dan met meerdere mensen en moet je zeg maar afwachten wat je krijgt en is het voor de ander ook een verrassing wat ze krijgen.
    Zo werkt het ongeveer geloof ik..haha, het was bij mij ook de eerste keer en ik moest ook even uitvogelen wat het presies was hoor duss....
    lieve groeten, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  25. A wonderful post! Congratulations to this wonderful award! ;O Hugs from Bea

    BeantwoordenVerwijderen