Pagina's

Tip

Met een klik op de foto wordt deze vergroot, met 2x klik zelfs bijna paginagroot!

zaterdag 10 januari 2015

Wie ben ik?

Wie ben ik? Een vraag die ik menigeen zich regelmatig afvraagt en het antwoord daarop zal in de loop der tijd ook nog al eens wijzigen.

In het najaar van 2014 was ik samen met een lieve vriendin bij een lezing over Social Media. Leuk om naar toe te gaan en de locatie was helemaal super! Op de bovenste verdieping in een wolkenkrabber midden in het centrum van Rotterdam. Wat een prachtig uitzicht!!!

Ook de lezing zelf was leuk. De spreker stelde zichzelf voor door middel van een collage van plaatjes over zichzelf. Dit inspireerde mij en voilà hier mijn collage van plaatjes zoals ik mijzelf toen zag. Inmiddels is er wel weer iets veranderd maar dat weerhoud mij er niet van op deze hier alsnog te posten.


Maakt het mij ook wel nieuwsgierig hoe jij jezelf ziet....

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo'n collage/moodboard van jezelf. Wat er ook veranderd is, dat het zonnetje altijd mag blijven stralen voor jou.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gemaakt, het heeft in ieder geval met de media te maken,..;)! Fijn weekend.

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja je ziet direct dat de media de boventoon voert, maar ook dat je mooie meiden heel belangrijk zijn voor je... kan niet missen natuurlijk...
    Leuk om jou door je eigen ogen te zien...
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee zo'n mooie collage over jezelf. Moet ik ook maar eens over na gaan denken. Hoop dat alles goed met je gaat. warme groet, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk...en tja....wieweet ooit een keer....liefs van mij.....x!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig maar dat we blijven veranderen... stilstaan is ook niet goed!
    Leuk idee zo'n collage, lijkt me best lastig om jezelf in een paar plaatjes te beschrijven.

    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Best bijzonder om op deze manier een beeld van jezelf te krijgen. Tien jaar geleden was social media opkomende, nu kunnen we bijna niet zonder…ben benieuwd welke verandering het voor de volgende 10 jaar brengt.

    Dat zonnetje staat er hopelijk, omdat het leven je weer toe lacht! Geniet van de dingen die je gelukkig maken!

    Fijn weekend!

    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke workshop lijkt me dat. Als je weer eens zoiets tegenkomt: let me know! En ik kan mezelf ook wel herkennen in je collage:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent een hele leuke Ik, dat zie je zo en net als ik een meisjesmoeder.
    Een geweldig idee om een collage van jezelf te maken, leuk om te doen ook lijkt me.
    Zoek de zonzij..
    liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen