Pagina's

Tip

Met een klik op de foto wordt deze vergroot, met 2x klik zelfs bijna paginagroot!

vrijdag 28 mei 2010

Brief van Jasmijn aan Oma



Je was mijn lieve oma totdat de tijd jou vertelde te gaan. Je bent nog steeds mijn lieve oma want in mijn hart blijf jij altijd bestaan. Hoe vaak je lichaam je ook weer duidelijk maakte om te gaan maar nee hoor mijn oma die bleef voor altijd bestaan dat was wat ik vroeger altijd dacht. Ik mis je heel erg veel tot op de dag van vandaag. Gelukkig ben je nu bij opa en zullen jullie samen verder gaan de draad weer opgepakt maar dan niet hier maar daar samen met elkaar, Je miste hem zo je hield van hem elke dag de gedachte maakt mij blij dat jullie weer samen zijn . Je was mijn lieve oma nu en in je graf toen je daar zo lag mijn hart ging te keer wat moest ik hier van denken en wat deed het toch een zeer. Hoe kan mijn lieve oma weg zijn? Je bent mijn lieve oma later zal ik bij je zijn gaan we samen weer op pad de lol beleven die we altijd hadden weer leuke dingen met jou doen. Maar jij mijn lieve oma je zal altijd blijven bestaan ik denk nog vaak aan je. Ik zal je nooit meer laten gaan in mijn hart zal jij altijd blijven bestaan. Ik kan me nog herinneren die goede oude tijd, totdat jij uit mijn leven gleed . Mijn lieve oma vol plezier ik zal je missen nog erger dan vandaag nog erger dan gisteren. Al die spanning en paniek afwachten .. totdat jij ons verlaten zou en toen toen was de tijd daar. Maar ik bleef geloven mijn oma ooo mijn oma komt er wel over mijn oma is sterk. maar dit was je lichaam te veel het lukte je niet meer je hebt nooit op gegeven maar je kon gewoon niet meer je was op dit is beter voor je oma. Je was het echt van plan ik weet het zeker, jij was van plan om hier boven op te komen . Uiteindelijk was de tijd rijp je stribbelde tegen van het begint tot het eind.. maar toen was het te veel je was weg. Hoe kon dit nou gebeuren, ik kon het niet begrijpen want nee hoor mijn oma zij zal nooit gaan mijn lieve oma zal altijd blijven bestaan. nu heb ik een enkele foto en een
herinnering een graf een leeg huis.. als je moe/ en op was ging je meestal naar bed tijd om te gaan slapen maar bij jou liep dit echter anders jij ging niet naar bed.. jij ging naar de hemel. Ik ben je nog op komen zoeken in het ziekenhuis, ik wist dat jij het wist. Ik mis je zo erg oma. Al ben jij daar en ik nu hier, ik voel je om me heen ik weet het jij bent hier dicht bij mij.
IK MIS JE OMA!

Gisteren zou je 61 jaar geworden zijn.

24 opmerkingen:

  1. Wat een ontroerende brief.
    Prachtig, en liefdevol.
    Ja vooral op zulke dagen kun je iemand extra missen.
    Sterkte met alles.

    Liefs Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een aangrijpende brief van jou, Jasmijn...ik krijg er kippenvel van! Je oma is veel te jong gestorven....en al jouw mooie herinneringen helpen je op een dag als gisteren maar doen misschien ook wel een beetje pijn! Gelukkig ben je super trots op je oma en ik weet zeker...zij ook op jou! Sterkte er mee!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. *SLIK*...zo is het Jasmijn!! Je lieve omdat is ALTIJD bij....in de wind, de regen, de zon, de zee........altijd......zolang jij dat wil!!!!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig..... heel mooi verwoord.... dat wie je lief is, je haar niet vergeet en ze in je blijft voortbestaan..... in je hart....

    Liefs, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi.... en verdrietig.
    Lieve groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jasmijn,

    Mooi , ontroerend en verdrietig tegelijk.

    Liefs,
    Ellenxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pffffffffffff.......even slikken.....................dikke kus Jasmijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie ontroerende brief!

    Lieve Jasmijn, oma zal altijd bij je zijn waar je ook bent. Ze zal altijd een oogje in het zeil houden..samen met opa.

    Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige brief heb je geschreven aan oma Jasmijn!
    Jullie band was erg sterk en jullie hebben samen veel leuke dingen gedaan lees ik. Jouw oma heeft daar vast net zo van genoten als jij en zoals je zelf ook al zegt: ook al zie je haar niet, ze is altijd bij je en dat zal ook altijd zo blijven!
    liefs, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jasmijn.
    Wat een ontroerende brief heb je geschreven.
    Je oma blijft een apart plekje in je hart behouden.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hee Claudia ik vond het super leuk dat je r was , om je in levende lijve te ontmoeten !
    xx Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie ontroerende brief.
    Sterkte.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. even slikken........................

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat fijn dat je dit met ons deelt, sterkte meid, liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige brief!
    Blijf de mooie momenten koesteren.

    Groetjes,

    Pien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lieve brief!

    Je Oma denkt vast nog heel veel aan jou, lieve Jasmijn!

    Groetjes van Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hier word ik een beetje stil van....
    Wat heb je een mooie brief geschreven aan je oma. Een prachtig eerbetoon aan iemand waarvan je zoveel houdt.
    Ik weet zeker dat je lieve oma altijd heel dicht bij je is.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een mooie eerbetoon aan je oma,heel prachtig beschreven en,veelste jong overleden.
    ze zal altijd bij je zijn zoals jij nu bij ons in onze gedachten zal zijn.

    inka en andre

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie brief. Ook ik had een hele lieve bijzondere oma en snap jou verdriet zo goed. Je hebt het zo goed kunnen verwoorden in deze brief. Heel veel sterkte lieve Jasmijn.
    groetjes Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Met een lach en een traan gelezen, maar ook geschreven, denk ik.
    Knuffel...
    Margot.

    Hebben je geloof ik vrijdag net gemist?!?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De tranen staan in mijn ogen bij het lezenvan jouw prachtige brief aan je oma. Heel ontroerend en voor iedereen op een dag werkelijkheid. Helaas voor jou alleen veel te vroeg. Sterkte met dit verdriet.
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen