Pagina's

Tip

Met een klik op de foto wordt deze vergroot, met 2x klik zelfs bijna paginagroot!

maandag 17 mei 2010

Nieuwe Boot



Aan het begin van dit jaar liep mijn man tegen een nieuwe boot aan. Een klusproject van formaat. De boot lag in Huizen, zo’n anderhalf uur rijden bij ons vandaan. De weekenden stonden in het teken van de nieuwe boot. Met het smelten van het ijs kon deze onze kant opkomen. Na de verkoop van onze oude boot werd het klussen echt serieus. De afgelopen 14 dagen draaide alles om de boot. Zelf heb ik de bekleding onder handen genomen, mijn vingertoppen zijn werkelijk bont en blauw. Het resultaat is er ook naar, de boot ligt netjes in de thuishaven te schitteren in het water.

Ik heb het met alle liefde gedaan maar nu weer rust en regelmaat in de tent. Hopelijk mag morgen het gips van mijn dochters arm zodat ik haar niet meer hoef te halen en brengen naar school. Ik gedij gewoon het beste met regelmaat, zoals een echte boekhoudster betaamd.

20 opmerkingen:

  1. Leuk om zo'n project onder handen te hebben.
    Je kunt dan zelf helemaal gaan beslissen hoe het eruit komt te zien. Heerlijk is dat.
    Je meot maar zo denken dat het de blauwe vingers dan wel waard is.

    Jij bent niet de enige die het beste gedijt op regelmaat... ook ik heb daar last van en mijn dochters voelen zich ook prettiger als ze meer regelmaat hebben.

    fijne dag en groetjes van Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha!! wat schrijf je het weer leuk op vandaag !!

    Eh met deze foto neem ik geen genoegen hoor!!

    Ik wil een mooi foto van de hele boot....................ozo !! hahahahhahh!!

    Fijne week ,lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja dit kan mijn verhaal zijn he, behalve dan dat ik zelf de kussens onder handen neem oef (helaas!!) maar we zijn al een tijdje bezig met de boot beetje onderschat project!! En in de praktijk blijkt dat de tijd er nogal eens aan ontbreekt, dus hopen we volgend weekend even weer heel veel te doen! Ben trouwens benieuwd of je foto's hebt van je boot???
    Groetjes en alvast een fijne week, Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inspiratie lieve Claudia!

    Wat een klus meid..knap dat jezelf de bekleding doet. Dat kan ik helaas dus niet!!
    Maar volgen mij is deze foto wel op de boot genomen...gezien het lichtinval. Het hart staat symbool voor de liefdevolle uren die er ingestoken worden.... toch??? Ik hoop dat we binnenkort wat mooie resultaten te zien krijgen!

    Succes met de boot!

    Wat zal je dochter blij zijn dat het gips eraf gaat!En jij kan weer in het dagelijks ritme komen haha.

    Fijne dag!
    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh gaaf zeil of motorboot? Foto's?
    Jij blij idd als het gips eraf mag en je dochter ook denk ik want het blijft lastig .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij hebben dat vorig jaar gehad. Klussen aan de boot.
    Dit jaar gaan we alleen genieten.
    Hoop dat het een lekker zomertje word. Onze thuishaven is de ,, Westeinder,, Wat voor boot hebben jullie. Hier een Doerak. We hadden geen zin meer om te zeilen. Wil gewoon lekker dobberen met een boek. Overstaggaan heb ik geen zin meer in... Ha ha Geniet van het water jullie ik wens je een heerlijke zomer......

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Claudia, wat heerlijk dat de boot klaar is, ben natuurlijk wel heel nieuwsgierig naar het totaalplaatje.
    Fijn ook dat je dochter morgen bevrijd wordt van het gips en jij weer de regelmaat krijg, hou ik ook heel erg van.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi, goh wat leuk zo´n eigen boot! Gaan jullie er ook echt mee varen?

    P.S. ik ben toch verder gegaan met met andere blog:
    http://poppedeine.web-log.nl
    Als je zin hebt om te kijken.

    Groetjes SUsi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Claudia.
    Wat een werk, maar wat zal het mooi geworden zijn. Ben benieuwd naar je foto's.
    En dan tussendoor je dochter steeds van en naar school brengen.
    Pppfffffff. Nu ff rusten.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wij willen die boor natuurlijk wel een keer zien, dat snap je wel hé. En hier ook graag regelmaat.

    fijne week, groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben reuze benieuwd naar DE boot! En wat knap dat je de bekleding zelf onder handen hebt genomen! Het zal vast een hele klus zijn geweest maar ach...straks met het zonnetje spiegelend op het water en jullie heerlijk meedeinend...dan ben je alles zo vergeten en kan het grote genieten beginnen!
    Fijne week, liefs Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een klus...ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat! Als je er binnenkort ook echt gebruik van gaat maken, heb je wel dubbel plezier van al het werk!

    En een dochter met gips...ik weet er alles van, want een paar geleden vond mijn dochter het handig om tijdens het volleyballen tegen een muur aan te lopen! Was ook blij dat de breng- en haalperiode voorbij was!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben benieuwd naar de hele boot. Hopelijk komt de arm goed uit het gips. Zag ook nog je sneeuwbal, super is die zeg.

    Fijne dag nog,
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi,hoi,ben benieuwd naar de boot,kan me heel goed voorstellen dat de bekleding maken een heel werk is geweest.ik heb in het verleden ook het een en ander gedaan en weet wat het is.
    wat fijn dat het gips van je dochters arm eraf mag.
    Wat zal ze blij zijn.

    Lieve gr inka en andre

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oooh en ons vertellen over een boot en dan geen foto's.
    Verwacht toch echt een uitnodiging voor de terwaterlating.....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik mis wat??? fotootje van DE boot???;)

    trouwens,

    Heb jij mijn email gekregen>

    groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zou wel eens een foto willen zien van de bekleding.
    Zal wel prachtig zijn geworden.
    Maar je maakt me wel nieuwsgierig.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja ik sluit me aan bij de voorgangers, wij willen natuurlijk meer zien.
    Vrienden hebben ook een boor, vind het gezellig om met ze mee te gaan, maar als ik dan hoor dat ze telkens weer de hele winter in de weer zijn met het onderhoud ben ik helemaal NIET jaloers :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ha Bo
    Hee dat ik jou nog niet tegen ben gekomen!
    We zijn zo te lezen tegelijk begonnen!!
    Heerlijk hé blogland!
    Ik ga je volgen hoor! ennuh ik ben ook nog al autistisch wat betreft mijn dagindeling maar ik werk er dan ook mee. ik wist niet dat boekhouders daar ook last van hebben!hihihihii
    Leuk om bij je langs te komen en als je zin hebt kom dan ook eens bij mij achterom
    groetjes yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou, daar hoef je geen boekhoudster voor te zijn, hoor!! Ik ben een creatieveling, maar als alles regelmatig en ordelijk gaat, gaat alles gewoon relaxter..... en ben ik minder chaotisch, waardoor mijn omgeving dat ook wel prettig vind.... hahaha, ik zoek me anders de hele tijd de blub naar alles!!

    Ik ben benieuwd hoe de boot geworden is. Het hartje met het lint is al héél mooi!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen