Pagina's

Tip

Met een klik op de foto wordt deze vergroot, met 2x klik zelfs bijna paginagroot!

donderdag 1 april 2010

And the winners are:



In de categorie Nieuwsbrief via de Webwinkel: Annemarie Hovius

In de categorie Hyves: Hellen (ja echt eerlijk!)

Wat een stroom aan reacties, zo leuk: iedere keer wanneer ik mijn mailbox opende stond er wel een berichtje van een van jullie bij. Ik heb genoten, 50 nieuwe volgers en 65 reacties! Ergens schaam ik me ook al een beetje, allemaal reacties voor mij, of was het toch voor het boek misschien. Gelukkig kan ik iemand heel erg blij maken.

In de categorie Volgers: Pauline van Logement it Foarhûs

Met zoveel reacties leek het mij leuk om ook nog drie troostprijzen te verdelen. Een loungeachtige CD met twee kaartjes van Jeanne D’Arc Living erbij zijn voor:

- Inka en Andre
- Collie-Collie
- Madelon van Granny’s Place

Alle winnaars van harte gefeliciteerd!

Van de blogdames (en heer natuurlijk) ontvang ik graag de adresgegevens via mijn mail. Van Annemarie en Hellen (haha) zijn deze bekend.

Op naar de volgende give-away!!!

19 opmerkingen:

  1. Wat leuk voor de winnaars!!
    Allemaal van harte gefeliciteerd en veel plezier met jullie prijs!

    Rest mij nog om jou een heel fijn Paasweekend toe te wensen!!

    Lieve groetjes van Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was een leuke Give Away en leuk dat je er nog wat prijzen bij heb gedaan. Gefeliciteerd alle winnaars.
    Fijne Paasdagen en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! En wat lief dat je er nog wat troostprijzen bij weg geeft!. Vrolijk Pasen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He,
    Gefeliciteerd voor de winnaars!
    De troostprijzen zijn een leuk initiatief en vinden vast en zeker ook een goed plekje.
    Geniet van de Paasdagen!
    Madeliefste

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn felicitaties voor de winnaars!! Geniet van jullie prachtige prijzen!

    Bo, ik wens je gezellige paasdagen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. PSSSSS
    Natuurlijk ook gefelciteerd voor de andere winnaars!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee Claudia,
    Wat leuk zeg die extra prijs... enne dan heb ik nog gewonnen ook. Superlief.
    Ik ga je mailen!
    Groetjes en een fijne dag Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ..jammer.., maar leuk voor de winnaars! En je hebt het groots aangepakt, met zoveel prijzen! Leuk hoor! Goed paasweekend alvast.
    groetjes,
    Wilmi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Iedereen gefeliciteerd....................!!

    Fijne paasdagen lieve groetjes van Ria en bedankt voor je lieve berichtjes op mijn blog lieve claudia.........groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammer maar helaas. Gefeliciteerd voor de winnaressen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alle winnaars van harte gefeliciteerd en voor iedereen....

    hele fijne Paasdagen,
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd allemaal! Hele fijne Paasdagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh de dames en heer boffen. Van Harte Gefeliciteerd allemaal!!

    Hele fijne paasdagen Claudia!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat ontzettend leuk, bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Claudia, gefeliciteerd voor alle prijs winnaressen !!..Wat een leuk idee om 3 troost prijzen erbij te doen. hele fijne paasdaagjes. Groetje Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Claudia,wat fantastisch dat we een troostprijs van je mogen ontvangen.
    Het maakt me dag weer een beetje goed.
    We moesten vandaag de sleutel van mijn moeders huis inleveren en, dat was erg emotioneel.
    Heb de hele dag lopen snotteren en ben dan ook de een beetje van de leg.
    Wat een fantastisch prijs,helemaal geweldig.

    Dank je wel.

    Ons adres zal ik even via je email doormailen.

    Alvast hele fijne paasdagen,lieve gr inka en andre

    BeantwoordenVerwijderen
  17. He wat een hele leuke verrassing, ben ik zomaar winnaar geworden. Claudia, wat geweldig.!!!!!.


    Nou je snapt wel mijn paasdagen zijn nu alvast heel erg goed.

    Jij ook goede en fijne paasdagen en je snapt het al, ik blijf je volgen (maar dat was ik natuurlijk zo wie zo van plan.

    Lieve groeten van Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, ik heb gewonnen! Dank je wel, wat ontzettend leuk dat je extra prijzen weggeeft!! Ik ben héél erg benieuwd naar de CD en de kaartjes!! Ik heb mijn adres al gemaild via je webwinkel.

    Héle fijne Paasdagen, mijn Paasweekend begint al héél erg goed!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Alle winnaars van harte gefeliciteerd! Claudia hebben die dames in Zuid-Beijerland een winkeltje. Hi, hi, of hebben ze zo af en toe zelf overtollige ingekocht en moet het dan weer weg om ruimte te maken?
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen