Pagina's

Tip

Met een klik op de foto wordt deze vergroot, met 2x klik zelfs bijna paginagroot!

zaterdag 17 april 2010

Dank je wel





Dank jullie wel voor alle lieve woorden die ik op mijn vorige post heb mogen ontvangen. Deze hebben mij echt veel goed gedaan. Ik heb best even getwijfeld of ik wel zo’n persoonlijk berichtje wilde plaatsen. Maar ook dat ben ik!

Zit vandaag wel een beetje op een roze (of misschien wel blauwe) wolk, het is zo mooi buiten, de intens blauwe lucht, de witte en roze bloesem…gewoon genieten!



29 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's hoor de natuur is zo mooi hé, vooral nu alles uit begint te lopen, kom je ook even op mijn blog kijken dat stel ik op prijs. Fujn weekend gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o wat een mooie foto's zijn dat zeg. Echt genieten. Fijn weekend nog. Lieve groet Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke dag was het vandaag hè! Onze dochters hadden hun laatste volleybalwedstrijd van dit seizoen, dus vanmiddag zaten we binnen...morgen dus de schade maar inhalen!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Claudia,prachtige foto’s.
    We hebben op onze blog een o.a.een stukje geschreven over het lieve cadeautje wat we van je hebben mogen ontvangen en jawel we verloten een give away.

    een heel fijn weekend,lieve gr inka en andre.

    de magnolia foto’s zijn schitterend,iedere keer als ik ze zie dan krijg ik bep gevoelens ik denk dat jij hetzelfde zal hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had je vorige berichtje gemist! Heb het nu gelezen en kreeg even kippevel! Je deelt immers zulke prachtige dingen op je blog, dat je huis er gewoon schitterend moet uitzien. En ... je hebt gewoon een heleboel blogvriendinnen die jou een warm hart toedragen! Liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantatstische foto's, super!
    En een persoonlijk verhaal af en toe maakt meer van ons dan alleen maar mooie foto's en een leuk huis! Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi lieve Claudia,

    Ik herken wat je bedoeld, ik heb dan niet hier iets persoonlijks gedeeld maar elders. En wanneer ik dat dan had gedaan, kreeg ik al bijna spijt. Maar was dan verrast met een lieve reactie en de volgende, net als jij hier.
    Soms lucht het gewoon op als je er zelf even verder niets mee kan. Ik ben zo blij voor je dat het je zo goed heeft gedaan!
    En wat heb je prachtige foto's gemaakt! Heerlijk hé dat genieten, wat hebben we toch een mooie dag gehad vandaag! Ik kan er ook zo van genieten, de natuur is nu zo mooi.Je ziet het groeien. Die bloesem en de Magnolia..zo mooi!

    Een heel fijn weekend,
    Lieve zonnige groetjes, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Claudia,

    Eerder geen berichtje achtergelaten... kreeg wel kippenval en kan me iets voorstellen van wat je schreef... echter in een andere context...
    In iets 'moeilijkere' tijden weet je wie je vrienden zijn en wie niet... komt in de richting toch?
    WAt een schitterende foto's heb je geplaatst... we hebben het er net over morgen even naar de Betuwe te rijden... zal er nu wel schitterend uitzien met al die bloesembomen in volle bloei...
    Mochten we er niet aan toekomen kom ik nog even terug om te genieten. Schitterend!
    Geniet van je weekend!
    Madeliefste

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan me alleen maar bij Jolanda aansluiten, het is precies wat ik wilde zeggen!

    Lieve groet,
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heerlijke foto, ik heb namelijk net een kleine magnolia gekregen en ik kan hem wel groot kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja het is genieten in de natuur. Alles sprankeld en bloeit en het is één groot feest buiten. De blaadjes schieten uit de bomen en alles ziet er zo prachtig uit. Jij hebt het heel mooi vastgelegd.
    Fijne zondag en lieve groet,
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi, daar was ik nog eventjes, bedankt voor je lieve berichtje hoor.Die foto op mijn blog dat is Kasteel Staverden. het is daar zó prachtig mooi en de omgeving ook, echt de moeite waard om daar es te gaan kijken fijn weekend nog liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi.ik hoop dat je heb genoten vandaag,.............ik heb gewerkt ook leuk hoor!! twas druk...........de hele week al..we komen niet aan uitpakken toe van de nieuwe spullen..............maar maandag begint er weer een nieuwe week nieuwe kansen............fijne dag morgen !!


    Lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Claudia,
    Ik had het persoonlijke stukje nog niet gelezen, in middels dus wel en ik vind het alleen maar mooi dat je het verteld,het is inderdaad ook iets wat bij je hoort en een mensen leven bestaat nu eenmaal niet alleen maar uit leuke dingen, en eigenlijk is een blog een heel goed middel om je es te uiten.
    Ik vind het stoer van je!!

    Groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi eerder berichtje heb je geschreven (ik had het genmist) En alle reacties erop heb ik net ook nog even gelezen en zijn inderdaad hartverwarmend! Prachtige bloesems als dank ook, trouwens!
    Fijne zondag! Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig al die bloesem !! wij gaan vandaag naar de tuinen van Appeltern (we hebben een jaarkaart) heerlijk is het daar !
    Geniet van het mooie weer, en fijn dat alle berichtjes je er weer even tegen helpen, je komt er ongetwijfeld, ook al duurt het misschien een poosje !
    Lieve groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige foto's van de schitterende bloesem. En de magnolia staat mooi in de bloei. Een van de mooiste bomen!
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Claudia, wat heerlijk hè dat je hier zoveel warme mensen ontmoet. Ik herken er veel in wat je zegt, maar heb ook die warme betrokkenheid hier ervaren en het is net als wat je zegt, dat ben jij ook, dat schreef ik ook destijds in een post, het leven is meer dan de passie voor wonen.
    Wat geniet ik hier van je prachtige voorjaarsplaatjes, heb toevallig net ook een post met bloesem geplaatst, maar dat zullen we deze tijd wel meer zien op de verschillende blogs, het is ook zo'n schitterend gezicht al die bomen in bloei.
    Geniet van de zondag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. En vandaag weer zo'n dag, heeeeeerlijk. Geniet ervan (aan de foto's te zien moet dat wel lukken).
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Claudia,

    Leuk dat je ook persoonlijke dingen met ons wilt delen en fijn dat het allemaal zo goed gekomen is. Je hebt wel hele mooie duidelijke bloesemfoto's zeg. Ik heb m'n camera al steeds vaker bij me, je komt altijd wel iets leuks of iemand tegen.

    Hele fijne avond nog,
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het was gisteren en vandaag een superdag.
    Heerlijk..... Mooi al die bloesem

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Claudia,

    Wat een prachtige bloesem foto's! Mooi dat contrast van de witte bloemen tegen de blauwe lucht!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  23. van zoveel lentepracht ga je zweven hé

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Claudia,

    Heb wat posten van je gemist en heb even terug gelezen.
    Wat heftig het ongeval met je dochter, hopelijk gaat het weer beter met haar!
    Wat moet je dan verschrikkelijk schrikken zeggen van zo'n telefoontje....

    Wat je schrijft over je verhuizing en alles wat daar bij komt de heimwee naar vriendinnen ect. herken ik wel, ik ben twee jaar geleden van provincie Utrecht naar Noord-Holland verhuisd, ik had ook een eigen bedrijfje en gaf workshops aan huis. Hier ook helemaal opnieuw moeten beginnen en met vallen en opstaan ben ik uiteindelijk wel blij dat ik hier woon en nu kan ik wel zeggen dat ik niet meer terug zou willen.

    En dat je af en toe je hart wil luchten is toch heel mooi dat het ook op je blog kan want inderdaad het leven is meer dan een mooi huis....

    lieve groet Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Claudia,
    Wat een mooie foto's heb je gemaakt.
    Ik heb ook je vorige post gelezen en dat deed best wat met me. Ik ben blij dat je het nu naar je zin hebt en dat het bloggen zoveel vriendschap en herkenning brengt.
    Je zal het misschien niet kunnen geloven maar ik ben van Ouddorp naar Goedereede verhuisd, ligt op een kleine 10 minuten van elkaar, maar ik heb vreselijke heimwee gehad. Ik kwam in een straat tussen 2 straten in. Geen tuin voren, zo aan de stoep. Ik voelde me zo opgesloten en miste Ouddorp heel erg. Vorig jaar kregen we een kans om een ander huis te kopen. vrij aan één kant, niets voor me en weinig achter me. Ik ben nu pas thuisgekomen. Januari begonnen met bloggen en ik kom in een warm bad van lieve mensen terecht.
    Heerlijk gewoon. Ik lees dat je ook een webwinkel hebt, wat leuk! ik ga daar snel eens een kijkje in nemen.
    Lieve groet van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat n heerlijke blauwe lucht en mooie bloesem en magnolia.Genieten van al de mooie kleuren van de natuur nu.Groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Claudia,
    Wat een prachtige foto's joh. Het is er dan ook echt tijd voor he, we blijven het ook wel redelijk treffen met het weer. Dacht dat ik hier al een bericht gezet had, maar hij is dus verdwenen!! Leuk dat je naar de fair bent geweest heb je nog wat bijzonders gekocht?
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wouw wat een prachtige foto*s mijn geduld wordt nog op de proef gesteld hoor, nog maar net wat kleine knopjes in de perenboom...... Heerlijk genieten bij jouw van de mooie plaatjes

    Kram ;)

    BeantwoordenVerwijderen