Pagina's

Tip

Met een klik op de foto wordt deze vergroot, met 2x klik zelfs bijna paginagroot!

vrijdag 9 april 2010

En toen was het stil

En toen was het stil, stil op mijn blog althans maar zeker niet in mijn leven.

Afgelopen donderdag heeft manlief met zijn vader onze nieuwe boot naar de thuishaven gevaren, een tocht van drie dagen en zelfs een nacht. Van mijn kant werden ook de nodige hand- en spandiensten verwacht. Al met al heb ik het er maar druk mee gehad. Wel leuke foto’s gemaakt maar deze zijn dan toch minder geschikt voor op mijn blog.

Zaterdagavond moe maar voldaan plofte ik neer op onze bank. Rust…Mijn oudste dochter had van de overtocht weinig mee gekregen en toog vol goede moed en vol energie op haar scooter naar haar vriendin, een dorp verder. Tien minuten later ging de telefoon, en gedaan was het met de rust, ze was onderuit gegaan. Een konijn was plotsklaps (zonder te kijken) overgestoken, ze had hard geremd en was daardoor over de kop gevlogen. Manlief en ik direct in de auto gestapt om haar op te halen. Ter plaatse bleek dat niet alleen haar scooter maar ook zijzelf behoorlijk in de kreukels lag. Hier heb ik dan maar geen foto’s van gemaakt. Manlief op de scooter naar huis (kon hij zich weer even zestien voelen en dit dan toch liever maar niet meer) en wij door naar het ziekenhuis. En daar was het druk…pas na middernacht huiswaarts gekeerd met een arm in het gips.

Thuis was er in de tussentijd niets gebeurd, bestellingen in van de webwinkel niet afgehandeld, de cadeautjes van mijn give-away nog niet verstuurd en er wachtte nog een berg werk en diverse afspraken buiten de deur op me.

En dan vliegen de dagen voorbij, op controle met oudste, nieuw gips (hopelijk blijft het hierbij en hoeft ze niet geopereerd te worden)

Inmiddels al vele taken afgehandeld en hopelijk met een lege takenlijst, dus ook met een leeg hoofd het weekend in. Het is nog niet zover maar ik ben een eind in de richting. Om de ergste afkickverschijnselen van het bloggen tegen te gaan bij deze dan maar eens een stukje zonder plaatjes.

26 opmerkingen:

  1. Ohh...wat zal dat schrikken geweest zijn zeg! Met je kinderen moet gewoon alles goed gaan vind ik altijd, maar helaas heb je het niet altijd voor het zeggen!

    Een gebroken arm is uiteraard heel vervelend, ik hoop dat ze er snel weer van af is en er alles mee kan doen! En voortaan heel goed uitkijken voor konijnen, want die diertjes doen het zelf blijkbaar niet!

    Ik wens je een "leeg" en fijn weekend toe! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alles kan wachten he, behalve je gezin. Wat is dat dan toch schrikken als er iets met je kind gebeurt! Hopenlijk hestelt haar arm voorspoedig!
    Beterschap gewenst en geniet maar van een rustig weekend.
    Groeten, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schrik zullen jullie gehad hebben en ohhhh meis wat gelukkig dat het bij een gebroken arm is gebleven, klinkt misschien raar, maar ik weet dat het veel erger kan. Ik wens je dochter een voorspoedig hestel en ik wens jou ondanks alle commotie en werk wat is blijven liggen dat je toch kan genieten van het weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pfff wat een week zeg! Dat is wel even schrikken! Hopenlijk geneest het goed en hoeft ze niet geopereerd te worden!
    Zo zie je maar weer, je kan snel wat hebben...
    Dat heb je zo rond de paasdagen he, al die konijnen en hazen in rep en roer!
    Nou hopenlijk een goed weekend en beterschap!
    lieve groeten, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heftig als je zo'n telefoontje krijgt, je bent vast naar haar toe gevlogen! heel veel sterkte voor haar natuurlijk maar ook voor de hulptroepen, en wij zijn geduldig!
    lieve groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oef wat een schrik als je zo'n telefoontje krijgt. Gelukkig alleen een gebroken arm nu maar hopen dat het met alleen gips snel beter met haar gaat.
    Heel veel succes en een zonnig weekend.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk he dat overvaren wij gaan eind van de maand. Moet nog het een en ander geklust worden. En dan een hele zomer plezier. O wat heb ik daar zin in. Gaat lekker bij jullie. is het erg met je dochter?????? Je schrikt je toch het appezuur . In ieder geval wens ik je een fijn weekend met een beetje zon en rust.....Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Claudia

    Wat een drukte kan je zo hebben he??! en wat zal je zijn geschrokken zeg..maargoed we hadden al gemaild enzo..........ik wens je een fijn weekend ,lieve groetjes van mij.........

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schrik is dat. Ik heb het met mijn oudste ook meegemaakt, dat de politie belde. Dan heb je geen rust meer tot je ze ziet. Maar het is vervelend, maar gelukkig is het alleen de arm.
    Wens je dochter beterschap en jij veel sterkte met alles.

    ondanks alles een heel fijn weekend, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Claudia,

    Wat een opluchting dat alles uiteindelijk goed is afgelopen. Hopelijk heeft je dochter niet al teveel pijn.

    Fijn weekend!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schrik.. beterschap met je dochter, en zo af en toe alleen een beetje tekst, dat moet kunnen hoor..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo... ja... dat is dan even schrikken voor je . Hoop dat het snel wat beter gaat met je dochter. En dat je een rustig weekend zal hebben. Groetje Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ja ja je hebt het zeker druk gehad!!!!!!!!!!!!!!!
    maar....................................als het goed is zondag lekker genieten van de boot in het zonnetje!!!!!!!
    nog even aan de slag en dan is het weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Joh, wat heftig zeg! Kan me voorstellen dat het flink schrikken was. Gelukkig dat het bij een arm in het gips gebleven is. Je wil er niet aan denken wat er allemaal had kunnen gebeuren. Ik hoop dat je dochter snel opknapt en jullie nu van een rustig weekend mogen genieten!

    Groetjes, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeetje wat een toestanden, daar bij jullie!!

    Ja.....dan laat je alles vallen en hup er naar toe!!!!
    Gelukkig alleen een gebroken arm, al kan dat ook knap lastig zijn natuurlijk!
    Ik hoop dat ze niet al te veel pijn heeft!

    En intussen stapelt zich het werk natuurlijk op!Maar zoals je al zei, een paar uur doorwerken en veel is opgelost!!! Gelukkig maar.

    Ik hoop dat jullie....ondanks alles...toch een fijn weekend hebben!!!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Claudia,ik hoop dat het wat beter gaat met je dochter en dat jullie kunnen genieten van een welverdiende weekend.

    fijn weekend,gr inka en andre

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gaat het wat met je dochter? Vanochtend je pakje ontvangen TOPPPP!!!
    Doe rustig aan en een heel fijn weekend,
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Claudia,net je cadeautje ontvangen en,we zijn fantastisch verwend door je,dank je wel,ontzettend lief/mooi/leuk cadeautje,heel erg lief van je ons,weekend kan niet meer stuk.
    Vanavond heerlijk luisteren naar de cd met een wijntje erbij en, dan de kaartjes,geweldig,vooral de hangmat is mijn toekomstige droom,heerlijk lijkt me dat.
    Van de week zal ik even op onze blog er aandacht aan besteden.

    Fijn weekend,lieve gr inka en andre

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Veel beterschap voor je dochter, en geniet even van de stilte in je hoofd. Met vriendelijke groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tjeempie dat is even schrikken zeg! Doe het rustig aan ik denk vast wel dat iedereen de vertraging begrijpt!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Claudia,

    Je give a Way ontvangen, dat is dus in orde, HARDSTIKKE BEDANKT. Ga straks nog even lekker genieten van het boek en op mijn blog er morgen over vertellen, dus dat wordt vervolgd.
    Maar dat is op dit moment niet het belangsrijkste.

    Ik had je al gemist, juist op maandagochtend ben je altijd een van de eersten en deze week bleef het stil. Wat een schrik.Je hart maakt drie slagen in de rondte, dat is niet goed.

    Hopenlijk gaat het de goede kant op met je dochter, je zult de schrik nog wel even in de benen houden. Het is iets waar je als moeder altijd al een beetje voor vreest.

    Blij dat ik weer iets van je lees want ik maakte me al om jou ongerust, maar dat had je al vernomen op de mail.

    Fijne zondag, groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Claudia,

    Ja nu is het genieten op de bank, maar dat had je al vernomen, en ja dan het lezen? Misschien toch een cursus deens,noors of zweeds en dan kunnen we ook al die leuke boeken lezen. Het probleem is nu alleen nog daar de tijd voor te vinden, Nou wie weet als ik ooit met pensioen ga.

    Grapje... liefs Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat was schrikken... wat kwetsbaar is het moederschap als er iets met je kind gebeurt. Heel veel sterkte en ik hoop dat ze weer snel de oude is.

    Groetjes
    Almay

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Claudia.
    Zulke fijne dagen gehad en dan ineens die ommezwaai. Erg vervelend.
    Hoop dat je dochter snel geneest en jullie snel van de schrik bekomen.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ohh wat is dat schrikken zoiets he, hopelijk komt je dochter er snel bovenop en zijn jullie snel van de schrik bekomen
    wij hadden vroeger eens de militaire politie voor de deur staan, die kwam vertellen dat mijn broer met de motor tegen een boom (tijdens inhalen, ging die auto ook inhalen, waardoor broer tegen de boom vloog) was gereden, nou het lijkt net of de grond onder je voeten vandaan zakt, bah
    gelukkig is ze nu veilig bij jullie thuis !
    hoop dat je ondanks alle commotie een fijne week tegemoet gaat!
    Lieve groet, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Claudia, ik hoop dat je inmiddels een beetje in een rustiger vaarwater zit en een lekker ontspannend en met een leeg hoofd het weekend hebt gehad. Ik hoopo dat het goed met je dochter haar arm gaat!

    Ik heb afgelopen zaterdag je verrassingspakketje ontvangen. Super dank je wel!!! Ik ben er heel erg blij mee, zie een berichtje op mijn blog!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen