Pagina's

Tip

Met een klik op de foto wordt deze vergroot, met 2x klik zelfs bijna paginagroot!

dinsdag 30 maart 2010

Van alles wat!



De belangstelling voor mijn give-away is werkelijk overweldigend. Wat ontzettend leuk om zoveel lieve berichtjes te mogen ontvangen. Dat ga ik zeker vaker doen! Inmiddels groeien er al drie stapeltjes met loodjes. Niet alleen mijn volgers maken kans op het schitterende boek Home Sweet Home, aangezien ik drie exemplaren heb, maken de Hyvers ook een kansje op het boek. Mijn blog staat automatisch gekoppeld aan mijn Hyves-account (ja, ook daar ben ik te vinden) en ook van deze “volgers” krijg ik regelmatig lieve berichtjes. Tevens heb ik alle klanten van mijn webwinkel die zich ingeschreven hebben voor de nieuwsbrief de mogelijkheid gegeven een kansje te maken op het boek. Jullie zullen begrijpen dat ik het er maar druk mee heb. Heerlijk zoveel aandacht!!! Meedoen kan nog tot 1 april.

Het schept uiteraard ook verplichtingen, zoveel nieuwe volgers! Welkom allemaal dames, ik hoop dat jullie net zo van mijn foto’s en tekstjes genieten als ik van jullie stukjes en ook echt volger willen blijven. Ik ga in ieder geval mijn uiterste best doen




A.s vrijdag ga ik lekker struinen bij de Brocante op de dijk van Els en Hetty. Vorig jaar voor het eerst geweest en ik waande me daar echt in Frankrijk, helemaal het Jeanne D’Arc Living stijltje. Mocht je in de gelegenheid zijn dan is het een echte aanrader!



Verder natuurlijk ook mijn huis nog een beetje in paassfeer gebracht. Ik hou niet echt van overdadige versieringen maar heb toch diverse ideetjes in blogland opgepikt.

11 opmerkingen:

  1. Je hebt een mooi en sfeervol paashuis gemaakt.
    Ik vind je krans erg mooi. Eenvoudig maar zo mooi. Ik bedoel eenvoudig van kleur.
    Vind het ook leuk voor je dat je zoveel reacties op je give away krijgt. Aandacht op je blog is altijd leuk toch. Ik kijk ook altijd of er mensen reageren. Goed voor je eigen ik dat mensen je blog waarderen.
    En ik ben het zeker met ze eens. Je maakt mooie dingen en prachtig foto's.
    Succes tot 1 april.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, je hebt het er maar druk mee, als je een dagje geen tijd hebt voel je je bijna schuldig en wil je overal nog even langs.
    Succes nog en groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit.............je paassfeer..........ik moet alle lootjes nog maken.......het ontbreekt me aan de zin.............weet nog niet zo goed hoe ik dat ga doen.........vrijdag is de begrafenis....heftig weekje dit.......gisterenavond hele avond daar geweest....pfffffffff....en dan heb je een loterij lopen raar he??

    lieve groetjes van mij.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk hè al die aandacht voor je Give Away en natuurlijk je Blog, want die is gewoon mooi. Je heb een mooie collage gemaakt van de Paassfeer in je huis en leuk zo'n tip voor een brocante markt.
    Heb een fijne dag.
    Lieve groet Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Idd heel eenvoudig maar juist daarom zo mooi die paasversiering van jouw. Ik kan het begrijpen dat er zoveel aandacht voor je give away is. Hij knalt er uit wat kleur betreft. Super is die. Geniet van de brocante. Groetjes , Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, je bent ruimschoots verdubbeld met je aantal volgers!! Ik vind je paassfeerfoto geweldig!! Helemaal mooi!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja er komt wel weer even wat bij kijken, maar wat leuk om te doen he!
    Ben blij dat je blog zo goed onder de aandacht is gekomen!
    Groetjes en een fijne week, Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die buxuskrans met eitjes is erg mooi. Dat is wel wat voor mij.

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Claudia,

    Wat leuk al die aandacht voor je blog. Wat ik mij afvroeg kan je mij vertellen waar Brocante op de dijk is? Het klinkt heel aantrekkelijk! Je paasversieringen zien er prachtig uit.

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Misschien ga ik ook wel even langs bij de brocante, is niet zover hier vandaan. Heb je nog andere leuke tips in nieuw/oud beijerland? Maak ik er een dagje van... Je krans is prachtig, zelf gemaakt?
    Een give away winnen is trouwens ook heeeeel leuk!
    Lieve groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Claudia,

    Wat leuk dat je zoveel respons krijgt op de give a way, minder voor ons, want we willen natuurlijk allemaal de give a way winnen.

    Wat ziet de fotocollage er mooi uit, en wat is je huis in een mooie paassfeer.
    Leuk want via jou weet ikzelf dus ook hoe je een collage maakt.

    Ik hou erg van die eenvoud die je gebruikt, voor mij hoeft de paassfeer niet met zoveel toeters en bellen gepaard te gaan. Mijn complimenten Claudia en graag,

    tot de volgende keer, groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen