Pagina's

Tip

Met een klik op de foto wordt deze vergroot, met 2x klik zelfs bijna paginagroot!

dinsdag 13 april 2010

Overpeinzingen



Zo maar een beetje mijmeren, zal ik dit of zal ik dat? Eigenlijk er geen tijd voor hebben maar toch dwalen je gedachten af, een momentje voor jezelf, arbeidsvitaminen gevoed door de zon.

Genoeg gedroomd! Vol energie weer aan de slag, een nieuwe dag die nog leeg is, die nog helemaal opnieuw ingevuld kan gaan worden door jezelf en dat iedere dag opnieuw.

Maak er wat van vandaag!

17 opmerkingen:

  1. En jij natuurlijk ook Claudia, hoop dat alles in een rutig VAARwater verkeerd.. pff ben zelf dus nog steeds niet op de boot geweest door tijdsgebrek, soms heb ik spijt dat ik hem heb gekocht want kost een paar centen en als je er dan zo weinig gebruik van maakt!
    Hoop dat alles goed gaat met je dochter,
    groetjes en geniet van de zon,
    Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gaan we zeker doen! Eerst naar het werk en dan aan de slag met de schutting, die gschilderd moet worden!

    Een hele fijne dag gewenst! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je weer goed verwoord ! Jij ook een fijne dag. Groetje Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Claudia,

    Ik (her)ken het gevoel. Iedere dag is weer een nieuwe lege bladzijde. Wat gaat vandaag ons weer brengen. Een hele fijne dag en je foto's zijn prachtig!!

    Groetjes
    Almay

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen...ik herken dit helemaal niet....DUS wel...
    Helaas ken ik je niet persoonlijk....maar trekt het me elke keer weer als je zoiets neer zet...volgens mij ben je een heerlijk mens om "positief" met de discusseren over het leven..
    Stuur je heel veel positieve zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk even dagdromen.
    Mooie collage.

    Groetjes Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Carpe diem,een hele fijne dag vandaag.

    Gaat het alweer wat beter met je dochter?

    lieve gr inka en andre

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad een heerlijke "werk"dag met vrolijke zonneschijn buiten! Ik ben zonnig in het wit gekleed met open schoentjes!! Haar op zolder! En de laatste rimpelroezels gaan vandaag weggewerkt worden, want ik heb zin in mijn rood met witte stipjes lapjes!! Hahaha, tussen de middag met de meiden lekker buiten een boterhammetje eten! Ik heb zin in vandaag!!

    Mooie foto's in je collagefoto, zeg!!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's
    en mooi verwoord !

    have a nice day

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Met dit mooie weer zal het zeker lukken. Nu ja, eerst even dweilen en ramen zemen …

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze week zijn mijn dagen redelijk gevuld, en weinig tijd om te dagdromen. Maar soms is dat wel lekker.

    groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Claudia'
    Heb vanochtend al geprobeerd te reageren,maar computer hapert soms.
    Vanochtend genoot ik al van de dag toen het licht begon te worden, maar moest het bed in.(vannacht gewerkt)
    Wenste jou al een fijne dag en hoop dat het je al deels gelukt is.
    Ik ga nu, met een kopje koffie mijn dag beginnen.
    De zon schijnt, het is hier nog rustig...heerlijk.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Eh...het zit er alweer aardig op de dag !!

    het is mij weer gelukt om er wat gezelligs van te maken.............ik hoop dat jij hetzelfde hebt gedaan !! fijne avond groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie woorden.
    Zo jammer dat de dag zo kort is.
    Of eigenlijk te weinig energie op een dag.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een pracht slagzin....
    En je mag me altijd storen hoor....voor jou kom ik graag speciaal even uit mijn tuin.
    Fijne zon-dag

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Inderdaad veel te veel te doen voor maar zo weinig tijd. Maar alles op zijn tijd.
    Mooie collage met die witte bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijke lenteplaatjes. Er komen vast nog heel veel dagen om ervan te kunnen genieten. Kom wel vaker bij je langs maar zag dat ik me nog niet aangemeld had als volger. Nu dus wel ;O)
    Fijne dag,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen