Pagina's

Tip

Met een klik op de foto wordt deze vergroot, met 2x klik zelfs bijna paginagroot!

dinsdag 23 februari 2010

Maria



Dan heb ik wel eindelijk de knoop doorgehakt. Wat nu te schrijven?

In de auto weet ik altijd hele verhalen op te schrijven maar als dan puntje bij paaltje komt en ik daadwerkelijk achter mijn toetsenbord zit, komt er geen letter meer te voorschijn

Ooit moet je een begin maken.

Eerst stond ze in de winkel en nu staat ze bij mij. De maagdelijk witte Maria…Nu maar hopen dat ze een beetje over me waakt nu alle twee mijn ouders er niet meer zijn.

Zo’n mooi hoekje in huis geeft wel weer inspiratie om verder te gaan om mijn huis weer een gezellig thuis te maken. Dat was er in combinatie van de winkel en kantoor een beetje bij ingeschoten. Welkom terug!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten