Pagina's

Tip

Met een klik op de foto wordt deze vergroot, met 2x klik zelfs bijna paginagroot!

woensdag 25 september 2013

Schrijf je niet meer? Oh jawel ik schrijf zelfs meer dan ooit, maar posten, nee dat even niet. Nu heb ik persoonlijke posten nooit geschroomd maar soms kan posten helaas niet. Sommige zaken zijn te privé en betreffen ook andere personen. Ook al liegen en bedriegen anderen mij wel, ik zal me nooit tot dat niveau verlagen. Een blogstilte op deze post dus. Op mijn andere blog ga ik wel lekker verder want gelukkig is het niet alleen kommer en kwel.

Zou het leuk vinden je op mijn andere blog weer te ontmoeten klikkerdeklik

5 opmerkingen:

  1. Rustig aan Claudia, dan breekt het lijntje niet...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte Claudia, goed dat je de eer aan jezelf houdt, topper!
    lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Herkenbaar Claudia, maar blijf altijd dicht bij jezelf. Dan kom je het verste en sta je boven iedereen!!! Succes!

    Anna Marie

    BeantwoordenVerwijderen