Pagina's

Tip

Met een klik op de foto wordt deze vergroot, met 2x klik zelfs bijna paginagroot!

vrijdag 10 februari 2012

Meet the Blogger Event



Wellicht ten overvloede maar op zaterdag 9 juni 2012 wordt van 14.00 tot 18.00 uur in het Conservatorium Hotel te Amsterdam het Meet the Blogger Event gehouden.

Voor meer informatie kun je het beste even naar de site gaan.

Over het hoe en wat precies is nog niet veel bekend. Met de sponsors zit het in ieder geval wel goed:



Het magazine waar ik heel veel inspiratie uit haal en waarvan het nieuwe nummer bijna weer op de mat valt.



Een van de klanten van mijn administratiekantoor zit in Sliedrecht. En laat Loods 5 zich nu ook net daar bevinden. Mocht het mogelijk zijn om eens een keertje iets eerder bij mijn klant weg te gaan dan loop ik daar graag even naar binnen.



Als 1 van de eerste gebruikers inmiddels aan mijn derde Quooker toe, dat zegt genoeg toch?

Het lijkt me een heel erg leuk idee om daar naar toe te gaan. En wie weet wie ik daar dan in het echt ga ontmoeten?

1 opmerking: