Pagina's

Tip

Met een klik op de foto wordt deze vergroot, met 2x klik zelfs bijna paginagroot!

woensdag 18 januari 2012

By Kuzz

Wie kende haar niet? Erna van het mooie blog With Love, Erna van de hartjes. Met bloggen is ze helaas gestopt maar met haar hartjes niet. Ze heeft nu een eigen website: By Kuzz Via Hyves (ja daar ben ik ook te vinden) heb ik nog contact met haar. Bij de lancering van haar site was ik een van de gelukkigen die een hartje van haar mocht ontvangen. Ze heeft het hartje gemaakt voor het dochtertje van het nichtje van mijn man. Afgelopen zondag op het babyfeest heb ik het aan haar kunnen geven, ze was er superblij mee!

25 opmerkingen:

  1. Wat een origineel cadeautje Claudia...echt heel mooi!
    Bedankt voor je altijd lieve en leuke reacties!!

    Gr. Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Claudia,
    Wat super dat je Erna nog in beeld hebt ik ga gelijk op haar site kijken. Ook ik mis haar nog steeds net als Cindy zo jammer.
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De hartjes van Erna zijn super leuk. Ik heb haar website meteen onder mijn favorieten gezet! Bedankt voor de tip, nu is Erna gelukkig weer een beetje in het zicht :)!

    Een fijne dag Claudia!! Lieve groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig hart! Ik kan me voorstellen dat dit een heel speciaal cadeautje is.
    Wat fijn dat je nog contact hebt kunnen houden.

    Fijne dag!

    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie hartjes maakt Erna. Een mooi origineel cadeau had je zo.
    Fijne dag en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ik ken haar nog, en ze maakt nog steeds van die lieve hartjes zie ik wel. Leuk dat je haar weer even in onze herinnering brengt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super lief hartje,mooi cadeau,wij hebben ook nog altijd het hartje wat Erna voor ons gemaakt heeft in de woonkamer hangen,super lief,XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Claudia,
    Wat heb je er een mooie post van gemaakt, heel leuk dat je hier aandacht aan geeft op je blog! Fijn dat je nichtje er blij mee was! En wat een lieve reacties, leuk om te lezen dat er nog mensen zijn die het zich herinneren dat ik ook in blogland rondgedwaald heb! Iedereen is van harte welkom natuurlijk op mijn website en als je het leuk vindt kun je eventueel een reactie achter laten in mijn gastenboek, net als bij het bloggen!!
    Claudia, bedankt voor de aandacht die je hier aan gegeven hebt en af en toe lees ik nog wel eens bij jullie mee, want ik ben zeker de tijd in blogland nog niet vergeten hoor!

    liefs, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief hartje en extra persoonlijk door de geboortedatum (mooie datum trouwens ;))

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja supergaaf zijn ze,ik heb er ook een paar,1 won ik bij Erna en kocht er 2 bij,mooie kleur roze trouwens,fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelijk de site opeslagen ,er komen bij ons in de familie binnenkort ook weer 2 kleintjes bij.Heb ik in ieder geval een orgineel cadeautje.

    fijne dag
    groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk hè, ze heeft voor mij ook al een paar persoonlijke hartjes gemaakt om cadeau te geven. Groetjes Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn ze leuk he. Ik won e rooit 1 bij haar en heb er ook wel eens gekocht. Zo'n leuk cadeautje. En jammer dat ze niet meer blogt, een tijdje geleden maakte ik ook een post over haar hartjes en melde ze zich ineens weer, zo leuk! Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja ze zijn zo leuk en mooi om te weten dat ze een eigen site heeft, dank je voor de tip.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh leuk !!!,...ik ga er gelijk heen......ze heeft voor mij ook wel eens hartjes gemaakt en nu heb ben we volgenden maand een bruiloft zo leuk !! liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat lief, ik ga gauw eens kijken bij haar.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief hartje Claudia!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ja ik ken haar wel van de blog, echt jammer dat ze gestopt is met bloggen.
    maar wat een leuk hartje.

    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi hartje, met de geboorte data erop.
    Ik vroeg me alleen af van welke stof het gemaakt is.

    Fijne avond
    lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. DAT IS EEN MOOI,LIEF HARTJE!

    FIJNE WEEK,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zat laatst nog te kijken bij allerlei blogs, en deze was weg. Nu weet ik dus waarom.

    Lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen