Pagina's

Tip

Met een klik op de foto wordt deze vergroot, met 2x klik zelfs bijna paginagroot!

zaterdag 13 september 2014

Een eerbetoon aan alle lieve mensen om mijn heen



Een eerbetoon aan alle lieve mensen om mijn heen omdat zij dit verdienen. Dank je wel lieve allemaal dat jullie mij zo enorm tot steun geweest zijn de afgelopen periode maar in dit eerbetoon heel specifiek in de afgelopen tweeënhalve week. Waar zou ik zonder jullie geweest zijn?

Dank je wel lieve Joke dat je direct na mijn operatie op bezoek kwam in het ziekenhuis en de wol die je voor me meenam om verder te kunnen haken. Iets te doen nu ik nog niet naar huis mocht.

Dank jullie wel allerliefste meiden van me dat jullie na mijn operatie aan mijn bed zaten, zonder te morren extra dingen gingen regelen omdat ik langer in het ziekenhuis moest blijven en daarna gewoon nog even terugkwamen. 

Dank je wel lieve Isabella dat je me kwam ophalen uit het ziekenhuis terwijl je zelf nog herstellende bent van je hernia operatie, zo bijzonder dat je dit a la minute voor me deed!

Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes via Facebook, Twitter en What's app, zo veel, echt zo veel kan geen specifieke namen noemen, de lijst is daarvoor gewoonweg te lang!

Dank je wel voor al je bezoekjes Joke als ik het weer even moeilijk had, vanaf nu kom ik ook weer naar jou toe hoor en dan neem ik een eierkoek mee!

Dank je wel lieve Henk, Christian, Sarah en Julia dat ik een heerlijke middag met jullie kon hebben in het Zuiderpark in Den Haag.

Dank aan die lieve Leo die zijn eigen boodschappen door een ander laat doen maar mij helpt met het doen van de mijne! En me dan ook nog naar het ziekenhuis bracht voor het verwijderen van de hechtingen zodat ik straks weer kan lopen zonder pijn.

Dank je wel Wendy dat je me mee nam om te kunnen werken aan mijn herstel, zo fijn van je! En niet te vergeten dank voor de avond kletsen op de bank.

Zoveel telefoontjes om me af te leiden, me heerlijk te laten kletsen, al ging het helemaal nergens over en er dan toch voor me te zijn.

Dank lieve Henk voor je steun en begeleiding afgelopen maandag om iets te kunnen regelen voor mijn oude thuis, zonder jou had ik dat echt niet gered! En dank voor de heerlijke ellenlange gesprekken daarna om alles een plekje te kunnen geven.

Dank je wel lieve Esther voor de middag op mijn balkon. Wat een herkenning in onze verhalen, kan gewoon alles met je delen.

Zelfs echte brievenpost mogen ontvangen, ouderwets leuk! Dank jullie wel lieve Marjolein, Guusje, Jerry, Rebecca en Lia!

Onverwachts opgehaald worden voor een lunch, een middag in je mooie nieuwe tuin en een ouderwets gezond prakje zorgde ervoor dat mijn laatste dag in het verband voorbij vloog, dank je wel lieve Charlotte dat je dit voor me hebt gedaan! En dat we dan na zo'n dag samen nog steeds niet uitgekletst zijn.....

Allemaal hulp van mensen die weten welke fouten ik in het verleden heb gemaakt maar me desondanks steunen, niet veroordelen en begeleiden op de nieuwe weg die ik bewandel.

Lieve Mijn die haar zaterdagmiddag aan mij gaf om me te helpen, lieve Dine die in plaats van uitslapen haar moeder mee op sleeptouw nam voor de boodschappen. Meiden ik hou zo ongelooflijk veel van jullie!

En zo kan ik nog wel even doorgaan, ben vast iemand specifiek met naam vergeten hier neer te zetten, dat neemt niet weg dat ik vergeten ben wat je voor me hebt gedaan, deze post is maar een momentopname, vergeef het me alsjeblieft.

Ik voel me een gezegend mens met al deze lieve mensen om mij heen, dit voelt zo bijzonder dat ik gewoon niet weet hoe ik dit in woorden uit moet drukken...


7 opmerkingen:

  1. Lieve schat, ik ben ouderwets blij voor je! ;) Je wordt me elke dag een stukje dierbaarder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Claudia,

    Het is je zo gegund dat je veel lieve mensen om je heen hebt! Ik wens je een spoedig herstel, zodat je weer goed ter been je weg naar geluk kunt bewandelen.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Claudia,
    Wat is het heerlijk om te lezen dat je zoveel lieve mensen om je heen hebt. Wat zouden we zijn zonder de steun van de echte vrienden in ons leven...
    Ik ben echt helemaal blij voor je....
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo fijn met al die lieve mensen om je heen, geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet van al die lieve fijne mensen om je heen.
    En al die aandacht, verdien je toch gewoon....
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn te horen dat er zoveel mensen om je heen staan, wat een zegeningen inderdaad. Lekker van genieten, het zal je goed doen!
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn voor je, zulke lieve mensen om je heen. Dat maakt je sterker he? Ik ben zo blij voor dat je zoveel hulp en aandacht hebt gekregen.
    Liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen