Pagina's

Tip

Met een klik op de foto wordt deze vergroot, met 2x klik zelfs bijna paginagroot!

dinsdag 3 mei 2011

Het zonnetje schijnt nog steeds...









Wat heb ik het koud gehad afgelopen winter, misschien dat het aan mijn operatie gelegen heeft, wellicht deed de verwarming het niet best of was het nog iets anders…ik weet het niet. Wat ik wel weet dat ik nu al heel erg lang geniet van de heerlijke zon, zon die ervoor zorgt dat ik geen kou meer voel. En ook al zijn de temperaturen af en toe wat lager, de zonnestralen fleuren mij op! Ik krijg er echt meer energie van en dat is te merken. Al drie hoekjes in de tuin heb ik gezellig gemaakt maar nu was de bank in onze voortuin aan de beurt. Deze keer geen Crea by Claudia activiteiten, alles gewoon in de winkel gekocht en ook een beetje uit de oude doos, met als resultaat een heerlijk plekje voor een kopje thee, waar ik dan nog warmer van wordt!

30 opmerkingen:

  1. Hoi Claudia,

    hier weer eens een reactie van mij...
    Ook ik heb het de afgelopen winter erg vaak en veel koud gehad.
    Normaal nooit geen last van een winterdip, maar afgelopen winter.... jeetje wat duurde die lang.
    Het bleek bij mij toch een medische oorzaak te hebben.
    Hiervoor krijg ik nu medicatie, maar ook de zon doet wonderen hoor.
    Ik geniet ook vol op van iedere zonnestraaltje.
    En terwijl ik dit typ, komt diezelfde zonnestraal alweer heerlijk de kamer binnen.

    Fijne dag toegewenst, Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ook in ben een kou kleum hoor, dat ben ik altijd al geweest, en als het zonnetje dan schijnt, oh heerlijk.

    gezellig je hoekje weer en die harten krans is ook leuk zeg.

    fijne dag
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk he de zon. Volgens mij genieten we er nu veel meer van na die koude winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig hoe je dit voor elkaar kunt krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk dat de zon je letterlijk en figuurlijk verwarmt....ik moet je zeggen ik word ook blij van de zon ;0)
    Oh je hebt het zo gezellig, de warmte spat idd van de beelden af.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, zomers lijken we weer te ontdooien...
    Gezellig sfeervol hoekje zo voor huis. Mooi die hartenkrans.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo leuk !!...echt superrrrr......fijne week liefs Ria....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk plekje om warm te worden. Geniet van het zonnetje .
    Liefs leni

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Claudia wat heb jij een mooie blog gekregen.
    Wat is het een mooie en vrolijke layout!

    Ik had wat mooie posten van je gemist zie ik.
    want ik ben druk met me huis bezig om er wat vaart in te krijgen.

    Maar ik had even tijd om bij jou lANGS TE KOMEN.

    Je bankje is erg gezellig en helemaal mijn ding!
    wat zal je daar lekker zitten en kunnen warme aan de zon!!

    fijne week en lieve groet,

    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik begrijp je helemaal, ook ik knap zo op van het heerlijke zonnetje en wat mij betrefd mag het zo blijven

    Je tuin ziet er heel gezellig uit

    Geniet ervan

    Groetjes,
    Tamar

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk zo'n genietplek in je voortuin. Ik ben ook zo'n koukleum en woon 'bovenop' de verwarming en terwijl iedereen puft dat het zo warm is, trek ik nog maar een dikker vest aan. Heb je nu al je tuinhoekjes gehad of kan je je nog verder uitleven? Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi allemaal Claudia en je vorige post was ik te laat voor een reactie dus bij deze knap werk verricht hoor!geniet nog van een mooie dag....liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijk plekje heb je weer gemaakt.Lekker in het zonnetje met een kopje thee,daar word een mens toch blij van he!Ook nu schijnt het zonnetje weer lekker ,ik hoop bij jou ook ,geniet ervan.
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk het zonnetje,echt genieten,.......xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zon en warmte verrichten soms wonderen,ik geniet er ook van,al kan ik dan niet dagen in de zon zitten,maar bezig zijn in de tuin houd ik wel weer vol,apart eigenlijk haha,je hoekje is super,je hebt wel een gezellige zitjes om uit te kiezen,fijne dag,liefs Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is een heerlijk plekje! Zonnestralen doen veel voor eens mens, geniet ervan! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jaha; het zonnetje doet goed! En wat een lekker plekje...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lekker he Claudia, die zon te voelen, geniet er maar lekker van. Ik vind de plekjes waar je kunt zitten wel heel erg genieten.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. O ja wat heerlijk dat de zon al weken schijnt hè?! Maar buiten zitten kan hier nu even niet, de wind is te koud..ik heb mijn hoop gevestigd op het weekend...20+ !
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heerlijk toch die zon.....dat doet een mens goed.....zie je al zitten met je kopje thee op het bankje......boekje erbij...of heerlijk dagdromen.....tja, wat willen we nog meer....
    Liefs Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De zon is een bron van vitamines en geeft een ieder energie. Ik heb al weer heel wat energie opgedaan en een licht gezond kleurtje gekregen van de zon.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jaah iedereen knapt op van dit heerlijke weer!
    Heerlijk genieten ik kom zo bij je op het bankje zitten hoor!!
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heerlijk die zon wij genieten er ook van. Maar hoor net op het nieuws dat het in Polen gesneeuwd heeft. Wil je toch niet geloven zo in mei.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat is een leuk plekje om lekker te genieten van het zonnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat ziet er heerlijk uit dat "geniet"plekje! Hier in het zuiden is het ook heerlijk! Er is nog wel veel wind, maar achter in de tuin is het heerlijk uit te houden! Echt genieten dus!

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat fijn dat je je nu zoveel beter voelt Claudia! Heerlijke hoekjes heb je in de tuin om te genieten van het zonnetje. Vind het buxuskransje aan het metalen stoeltje ook geweldig! Veel zon gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heerlijk zo'n plekje, en idd superfijn dat de zon zo heerlijk schijnt, ik knap er ook echt van op, al had ik vandaag een kou kleum dagje, kan niet warm worden brrrrrr
    zeker teveel verwend met de temperaturen :-)
    groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ja de winter was deze keer vroeg en lang.
    En nu genieten van de zon.
    Ook deze is vroeg lekker warm. Hoop ook dat het lang lekker blijft buiten. Af en toe een verfrissend buitje en verder zon. Ik teken ervoor.

    Vanddag weer zo prima dag Geniet ervan.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heerlijk hoor dat mooie weer, de winter heeft ook echt wel zijn charmes, maar zon en hogere temperaturen zijn bij mij toch wel favoriet ;) En jij kunt ervan gaan genieten in je sfeervolle hoekje!

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. KWAM VIA VIA OP JE BLOG TERECHT
    EN WAT ZIE IK HELE MOOI MOOIE FOTO'S VOORAL DIE VAN DAT HART ZO MOOI DIE ZOU IN MIJN TUIN OOK ERG MOOI HANGEN!!

    FIJNE DAG
    GR CINDY

    BeantwoordenVerwijderen